Spletna trgovina naj bo premišljen projekt

Izdelava internetnih trgovin poteka pri nekaterih podjetjih kar serijsko. Razlog tiči v tem, da imajo predloge že napravljene, večina bodočih trgovcev pa tako ali tako ne ve kaj si želijo in hitro nasedejo stavkom v stilu »tople vode tako ne moremo izumljati«. Tako lahko izdelovalci na hitro zaslužijo denar, trgovci pa pridobijo sumljivo in verjetno nizko kvaliteto spletne aplikacije, ki lahko postane njihova jama brez dna, v stroškovnem smislu. Seveda so imeli v osnovi povsem drugačne ideje in namene. Ne gre se torej čuditi, da toliko spletnih trgovin zelo hitro preprosto propade.

Marsikdo se odloči za internetno trgovino…

Na drugi strani pa je vseeno nekaj izdelovalcev, ki jim izdelava internetnih trgovin pomeni tako izziv, kot tudi odgovornost do stranke, ki se bo lotila spletne prodaje. Marsikdo je celo povratnik, torej internetno trgovino že imel, vendar se je potem odločil, da je čas za popolno prenovo ali pa je pričel prodajati kaj drugega. V spletni trgovini namreč niste zelo omejeni z naborom izdelkov. Lahko jih imate le nekaj kosov, morda ste celo brez zalog in naročate sproti, morda pa imate velikansko skladišče in tisoče različnih izdelkov. Možnosti je torej na pretek, vendarle pa se je dobro vnaprej pripraviti na trg, ga raziskati, videti kakšen je potencial in se nato šele odločiti za spletno prodajo.

…ampak procesa ni dobro načrtoval

Spletna prodaja namreč sploh ni enostaven posel, kot si kdo zamišlja. Ni samo izdelava spletnih trgovin tista, ki bi pomenila vse, ampak je potrebno potem v podatkovno zbirko vnesti še vse podatke o posameznem izdelku, obdelati slike, narediti čimveč dodatnih reči, kot so opisi, morda celo kak blog in podobno. Na koncu vas čaka še prodaja, iskanje kupcev in seveda optimizacija ter oglaševanje, da bo sploh kdo prišel v vašo trgovino. To še ne pomeni, da boste kaj prodali, kajti na spletu ljudje hitro pridejo in tudi hitro odidejo in stranke je pogosto težje obdržati v svoji trgovini, kot pa jih ponovno privabiti.

Bodite inovativen prodajalec

Dobro torej razmislite, kakšna bo vaša taktika privabljanja kupcev. Žal se namesto v kvaliteto, večina trgovcev poda v boj z nizkimi cenami. Posledica cenovnih vojn je ta, da imajo na koncu tako trgovci, kot dobavitelji tako nizke zaslužke, da se več nikomur ne splača delati. Zato imejte v mislih druge načine kako boste privabili kupce in jih prepričali v nakup, kajti akcija na akcijo pelje samo v prepad, hitro boste namreč ugotovili, da vam v žepu ne ostane prav nič.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *