Optimizacija spletnih strani – SEOPRO.si

Vsaka spletna stran si želi čim boljši obisk, kar lahko dosežemo na več načinov. Začetniki so pogosto mnenja, da je za povečanje obiska potrebno vložiti veliko denarja v oglaševanje in promocijo spletne strani, vendar pa je potrebno stran podpreti tudi na druge načine. Oglaševanje sicer lahko pomaga utrditi in povečati prepoznavnost spletne strani kot blagovne znamke, a dokler prepoznavnost ne doseže visokega in konstantnega nivoja, so lahko učinki oglaševanja precej kratki – trajajo zgolj tako dolgo, dokler je oglas prisoten, nato pa počasi pojenjajo.

Drugi način za povečanje obiska na internetni strani je optimizacija. To je postopek, s pomočjo katerega si zagotovimo večjo prepoznavnost v spletnem iskalniku oziroma s pomočjo katerega se posamezna stran pri iskanju določene vsebine uvršča visoko med zadetke. Če je stran dobro optimizirana, se bo pri iskanju po ključnih besedah uvrstila visoko, torej vsaj na prvo stran zadetkov, če že ne na prva mesta – in to bo zagotovilo obisk. Če stran ni primerno optimizirana, pa je lahko njena vsebina še tako kakovostna, pa obiska ne bo. Obiskovalci spleta namreč ne bodo kliknili na povezavo v iskalniku, če bo stran šele nekje na drugi, tretji ali še nižji strani. Višje kot ste, večjo možnost za klik imate.

Kaj lahko storite sami?

Optimizacija spletnih strani združuje tako imenovani »on page« in »off page« optimizacijo. Kot povesta imeni sami, za prvo poskrbimo na svoji spletni strani, za drugo pa izven nje – na tako imenovanih podpornih straneh.
Če želite dobro »on page« optimizacijo, je treba zanjo poskrbeti tako pri sami zasnovi strani, na primer s primerno umestitvijo ključnih besed v menije, kot pri oblikovanju vsebin. Kadar na spletno stran dodate novo objavo, je pomembno, da so že v naslovu objave tiste ključne besede, po katerih bi uporabniki spleta lahko poiskali objavo, prav tako pa morajo biti te ključne besede prisotne v nadaljnjem besedilu, v poimenovanju slik in podobno. Pomembno je, da ste natančni in neposredni, ne pa »umetniški« – iskalniki namreč niso ljudje, temveč »stroji«, zato ne znajo brati med vrsticami.

Drugi del optimizacije poteka izven same spletne strani. Tudi za to lahko v dobršni meri poskrbite že ob samem nastanku strani: tako, da poskrbite, da je stran vpisana v čim več spletnih direktorijev. To so nekakšni »imeniki spletnih strani«, ki služijo ravno temu, da »s prstom« čim večkrat pokažejo na vašo stran. Nadalje je potrebno poskrbeti za podporo strani s pomočjo družabnih medijev. Če boste pridobili oboževalce in sledilce svojih objav v družabnih medijih, bodo ti slej kot prej prišli na vašo stran in vam z deljenjem vaših objav nudili tudi brezplačno promocijo.

Optimizacija spletnih strani mora zlasti takrat, kadar je konkurenca na posameznem področju velika, vključevati tudi delo profesionalcev. Najboljša izbira je vsekakor izbira podjetij, kot je www.SEOPRO.si, kjer se ukvarjajo izključno z SEO optimizacijo. Ti bodo poskrbeli, da bo vaša spletna stran dobivala obiske tudi iz številnih drugih strani, na primer iz spletnih dnevnikov in podobnih pripomočkov, katerih namen je prav povečanje obiska posameznih strani. Večkrat kot se bo na neki podporni strani pojavila povezava na vašo stran in več kot bo teh strani, bolje za vas. Če je povezava ustvarjena na spletni strani, ki ima sama po sebi dober renome (»page rank«), pa še toliko bolje – med zadetki v iskalniku boste hitro precej mest višje.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *